Deletedmom_49 evet canım birkaç defa duydum yani, dedem sapsağlamdı tek bir ilacı yoktu sadece sakinleştirici hap kullanıyordu o da çok kuvvetli olduğu için. 95 yaşındaydı kapıyı açarken yapma dedim elini kulptan çekemedim öyle kuvvetliydi, zapt etmek için sakinleştirici verirdik sadece o kadar. Doğal olarak sağlıklı olunca o bölge de sağlıklı oluyor