Sekerpare_ Aselezgii 3 buçuk aylık bebeğim ve ben olduk Bebeğimin iştahı gitti 4 hafta olacak ne emiyor ne biberon tutuyor aç hep
Aselezgii Sekerpare_ işte yememesi kötü 😣 çok geçmiş olsun. doktorunuz ne önerdi peki mama başlayabilrsin aç kalmasındansa
Alya3361 Sekerpare_ benimkinin de bugün öğrendik aynen emmiyor aç sürekli nasıl besleyeceğim şaşırdım
Sezinnur Aselezgii muhakkak doktoruyla görüş. Vitamin falan başlayabilir çabuk toparlanması için bizim öyle olmustu
bahardonmez Aselezgii yuksek ihtimal gecmisti ama bebege ilac verilemedigi icin bosuna test yaptirmadik. Bende sadece parol ictim devamli emzirdim baska bisey yapmadim omu koruyan anne sutu ve dua merak etmeyin gecicek
Aselezgii bahardonmez bende sizin gibi düşünüyorum. Bol bol emziriyorum inşallah şifa olsun yavruma ya 😔
Aselezgii Cananb 22 günlükkenmi 🥺 Allahım bebeklerimizi korusun ya çok küçükler. Nane ne içindi acaba öksürük içinmi. Ben cesaret edemiyorum bişey içirmeye yaa 😣
Aselezgii Kubraybars bebeğim pekmez için çok küçük birde limon bidee midesini yakmazmı dediğiniz belki 6 ay üstü bebekler için geçerlidir benim bebeğim daha yeni iki aylık olacak bir hafta sonra
Kubraybars Aselezgii canim coook az ver cay kaşığınin ucuyla içinede bi kere damlatsan kafi. Bisey olmaz öksürüğünu keser öyle dolu dolu vermiceksn ki zaten
atlasaydn Aselezgii cokkk geçmiş olsun bebeğim 2.5aylıkken kovid oldu öksürük hapşırık ateş vardı ateş takibi yapın düşmeyen ateş durumunda 112yi arayın calpol verebilirsin 4saat arayla bebekler kolay atlatıyor korkma ben ondan daha hastaydım
Aselezgii atlasaydn gerçekten öyle ben daha çok hastayım. Olsun ona gelecek olanda bana gelsin yeterki iyi olsun
RuzgarMommys Geçmiş olsun :( Cok sık sık emzirin bence antikor olur sütünüz ona. Hastaneye de gidin belki orda daha iyi bakılır bebeğinize kiyamam ya :/
Aselezgii RuzgarMommys uyandıkça emziriyorum gece hiç uyumadık neredeyse gün içinde uyuyor uyanınca veriyorum. Uyurkende sütümü maskeyle sağım yapıyorum elimden gelen herşeyi yapmaya çalışıyorum inşallah gitsin biran önce şu hastalık üstümüzden
bahardonmez Aselezgii amin insallah dua okudum Allahim insallh kabul olur ben onu emzirebilmek icin ilac bile icmedim parol disinda bol sivi ve meyve tuketin asiri onemli
[silindi] Aselezgii allahım en kısa zamanda şifa versin sana da bebeğinede bol bol emzir aralıklı ateşini ölç calpol yarım ölcek verebilirsin. Sıkma canını bebekler 3-4 güne toparlıyor öksürüğü kalır arada burnunu da yıka ki rahat nefes alabilsin
Aselezgii [silindi] amin canım benim çok teşekkür ederim inşallah biran önce düzelir burnu çok şükür tıkalı değil hırıltılı nefes öksürük var 😞
Gamzee42 Aselezgii Bizim ateş yaklaşık 5 gün sürdü Calpol ve dolven kullandık. 1 haftada atlatıyor bebekler çok geçmiş olsun
Aselezgii Gamzee42 inşallah çok sürmeden atlatırız bizde colpol veriyorum bende bir kere çıktı ateşi hemen düştü çok şükür bidahada olmasın