Aselezgii bizde covid geçirdiğimizde bebeğim 2,5 aylıktı. Temaslı olduğumuz için covidli aciline gitmiştik. Bebeğimin ağzından numune alarak test yaptılar. Delta varyantı olduğu için çocuk doktoru onay vermeden çıkarmamışlardı bizi. Calpol ve dolven verdiler 4saat aralıklı olarak dönüşümlü vermemi söylediler. Ve sık sık emzirdim.