Aselezgii öncelikle çok çok geçmiş olsun. Biz de bir ay kadar önce covid atlattık. Moral motivasyonunuzu yüksek tutun🤍 Sizin şuan en güzel yapabileceğiniz şey sık sık emzirmek, ateşi çıktıkça ateşini calpolle düşüre bilirsiniz kendiniz bol bol ballı limonlu ıhlamur için, ben
bir de kuru dut suyu yapıyordum kanı temizliyor ve bol bol süt yapar. C vitamini bol olan şeyler özellikle nar harika bir antioksidan ve tahin pekmez tüketin yemek istemeseniz bile zorlayın bunların hepsi sütünüzden bebeğinize geçer öksürüyorsa doktorunuza danışarak göğsüne mustelanın göğüs balsamını ve sırtına çörek otu yağı sürüp sırtına ılık havlu koyun, ayaklarının altına da sarımsaklı zeytinyağı aman dikkat sarımsaklar gelmesin en önemlisi de evinizi sık sık havalandırın emin olun o küçük bünyeler bize göre daha kolay atlatıyorlar Rabbim şifa versin 🤍