yalnizbirisi Pelin05 ay bende çok merak ediyorum ve çok beğeniyorum bende surada bekliyim bahsettiğiniz model bu şekilde mi peki?
Pelin05 yalnizbirisi Bunun gibi mesela ya o da çok güzelmiş ama eşimi ikna edemiyorum çok boğar diyor
YeniAnneIstanbul Pelin05 bu tarz mutfaklar suan hollandada moda annemler ve kuzenimde kutfagins boyle veya siyah renkli yaptirdilar cok guzel ve modern duruyor 🥰
yalnizbirisi Pelin05 O kadar haklisinki ama burdaki yorumlarada kulak asmak lazım malum dolap yaptırmak çok külfetli güzel oluşu kadar kullanısida çok önemli inşallah karar verirsin bir sekilde açık gride güzel duruyor ahşap ile mesela
Pelin05 Ipegim ay çok da malzemeden anlamıyorum yA lakedir o zaman 🙊😂 aman çoğunda kalıyor işte bizim mutfak karşılıklı olacak eşimde çok boğar diyip duruyor
Ipegim Pelin05 evet attıkların lake ama gerçekten çok kapalı içim daralır benim benlik değil ama herkesin zevki başkadır benim mutfağım akrilik ekru banyom hariç her yerim açık renktir ve evime gelen herkes çok ferah olduğunu söyler ben ferahçıyım😊
Pelin05 YeniAnneIstanbul ya kesinlikle çok modern duruyor ama bi arafta kaldım leke belli eder mi mutfağı çok boğar mı diye yA 😢😂
limonlukarpuzzz Pelin05 aman allahim yapma parmak izi en ufak leke hemen belli silsende güzel olmuyor.. Normal camasir suyuyka silip bide cam sille siliyorum ancak öyle parliyor bide belirli zaman sonra renk solumuna uğruyor..
Pelin05 limonlukarpuzzz hadi canımmmm renk mi atıyor zamanla ya malzemesi ne peki mat mı lake oluyormuş sanırım ondan mı ya
nurelem Pelin05 çok beğeniyorum bu tip mutfak dolaplarını felan ama bence ahsabina önemli leke birakiyorsa asla önermem, ben dolaplarim parlak en ufak bir izi ışıkta yanisitiyor leke tutuyor o yüzden dolap konusunda çok seçici olun
Pelin05 yalnizbirisi açık griyi çok beğenmiyorum da olmadı klasik kırık beyaz tezgah ahşap görünümlü olabilir artık 🤷🏻♀️
YeniAnneIstanbul Pelin05 ya valla bizimkilerinde hic sorun olmuyor 😊 Annem yerleri beyaz mermer yaptirdi cok orijinal yani beyaz veya siyah mutfaktan artik biktik 😀 bende seneye geri donunce boyle veya lacivert + antrasit yaptirmayi dusunuyorum 🥰
limonlukarpuzzz Pelin05 güneş filan vurdukça renk atiyor benim oyle oldu anneminde öyle güneş goren yerler soldu diğer tarafla alakasi kalmadi..
nurelem Pelin05 ben sürekli siliyorum özellikle siyahsa aşırı iz belli ediyor parmak izi takıntım var benimde
Pelin05 Ipegim aslında bende severim ferah ferah ama bu bi hoşuma gitti çok modern duruyor eşim inşaat mühendisi bizim mutfağa olmaz diyor
PrensinAnnesi34 Pelin05 benimkiler gri parlak en ufak el izi belli oluyor özelliklede güneş ışığı deyince