seymanuryy ben 2 ay kadar emzirdim. Kendimi yemeklerde çok kısıtlamadım. Sadece kuru fasulye, mercimek çorbası vs hiç yemedim. Sonrasında sadece mama verdim. Kolik bir bebekti akşam 9da ağlamaya başlayıp 1 gibi susup uyuyordu, gün içinde de durmuyordu. Sonrasında ağlamaları kesildi