Benimde bebeğim tam bir kolikti gaz ağrısından bütün gece ağlıyordu doktorun önerisiyle maflor ve vicol u kullandım 3. Ayı bitirince gaz sorunumuz kalmadı çok şükür sıra sıra bıraktım onlarıda şuan 5 aylığız arada bir tutuyor gene ama ağır değil çıkarabiliyor artık gazını 😌