Balcicek1 bende o şekilde yapıyordum şimdi çok şükür o süreç geçti gibi, 3 ay 20 günlük olduk 3 ayına 1 hafta kala kendi kendine gaz çıkarmaya başlayıp rahatladı. Fön makinesi ile bol bol ayaklarını ısıtırdım birde karnına ekstra olarak peluş bez koyardım o rahatlatır karnı gurul gurul olur gaz parçalanır kendi kendine yine çıkarırdı ara ara. 🙃😻