sedadvc yok eleştiri olarak anlamadım kesinlikle ☺️o aylardaki kendi halim aklıma geldi o yüzden yazdım aslında size. Her şey bizim elimizdeymiş gibi gelirdi bana öyle olmadığını yaşaya yaşaya öğrendim😅 Sizinki de ufak ufak sinyal vermeye başlamış sanırım. 4. Ay erken aslında daha ama yavaş yavaş alternatif uyku arkadaşı ya da desteksiz uyku denemeleri yapın derim. Ben alıştırmayı beceremedim umarım siz başarıya ulaşır rahat edersiniz. Çünkü gerçekten başlarda tatlı geliyor ama sonra uykusuzlukla birleşince tahammül seviyesi çok azalıyor.