Merhaba anneler gece gece yine sinirlerim tepemde gayet uykusuzum ve 15 aylık bebegim geceleri uyumuyor ve ben çıldırıyorum….her gece eşimle aramızda uyuyup uyanıyor ..her gece kolumu okşuyor sabaha kadar başta insanın hoşuna gidiyor bebegim falan sonra cildirmaya başladım. O kolumu okşadigi için de uyuyamıyorum böyle gün mu olur ya her gün gözü şiş işe gidiyorum gerçekten mutsuz bir hal aldı hayatım. Var mı bu kol okşama durumu ile karşılaşan keşke uyku arkadaşı falan alsaydim😐😔😔😔