mrs_safinaz
Kol severek uyuyan biri olarak yazıyorum ki aşırı haz veren bir şey gerçekten.Ben hiç tanımadığım insanların bile kolunu sevesim gelir hele ki soğuksa 🤦🏻♀️ altında yatan sebebi falan bilmem alışkanlık işte.Ona kendi kolunu sevmeyi öğretin annem bana öyle yaptı aklım eriyordu hatırlıyorum ayrı odada yatmaya başladıktan sonra hep kendi kolumu sevdim severken uyudum uyurken sevdim uyandığımda elim kolumda uyanırım genelde.28 yaşındayım hala severim.Ama annemin kolunun verdiği hazzı asla alamam neden bilmiyorum.Dediğim gibi kendi kolunu sevmeyi öğretin uykuya geçişi de daha kolay olur hem 😌