zsila nurelem içindeki basinctan dolayi patlamistir. Dedim ya fazla calkalanmistir. Sana denk gelmiş oda.
nurelem Noname21 canım hayatimda ilk kez A 101 den alisveris yapıyorum bı Kac aydır o da dediğim gibi mecburiyetten, geçici bir süreliğine memleketteyim normalde yaşadığım şehirde çok kaliteli bı alışveriş merkezinden yapıyorduk A101 den ilk kez bu sene alışveriş yaptık çocuktan dolayı sürekli merkeze göremeyeceğim icin
Ssssraa Ben şok bim de bir kaç defa denk geldim, tarihi geçmiş şeyleri daha uyguna veriyorlar. Tarihi ileri olarak değiştiriyorlar,denetim geleceği zaman bir panik havasındalardı. Bir sıkıntı var ama nerede hata yapıyorlar anlamıyorum
sincapinannesi nurelem kapak şişmişse zaten alınmaz… saklama koşullarından olabilir .. genel merkezlerini arayıp şikayet edebilirsiniz bence
Buglem_Bugra nurelem Bende bu hafta torkunun tahin helvasini aldım açtım biraz kestim içinde beyaz kocam kıl vardi aldım gotrudum birde beni suçlu cikartiyo çalışan nerden biliyim belkide burdan almadın diyor birde tanıdık çalışan
nurelem Buglem_Bugra ne kadar igrence bir durum ya, çalışanın ki ayrı bir sorun bir de tanıdık olması yazık ya , bana da ilk kez duyuyoruz felan diyorlar bende çünkü buradaki herşeyi hep ben alıyorum o yüzden hep bana denk geliyor diyorum
OzlembskrDogan nurelem aaaaa altınkılıç kayısılı prebiyotik yazan kase şeklindeki kefir, bende beş altı tane aldım her aldıgımda çöpe gitti hep bozukk, sadece bir tanesinde denk geldim bozuk olmayan o da aşırı ishal yaptı.
Mombaby nurelem urunleri sakladiklari depo ile ilgili malesef. Depoda isi sorunu varsa bunlar olur. Bizde bimin bir subesinden 2 3 kere tavuk aldik stk si daha olmasina ragmen kokuyordu baska bimden almaya basladik onlarda koku yoktu.
Buglem_Bugra cokuykumvar İnanmasi çok zor ama ben yarısını kesmiştim kılın götürdüm kendileride önlerine alıp arastirdirdilar kocaman kıl çıktı 🤮
serebro nurelem a101den tatlı almıştım ve küflü cikmisti rezillik olduğu gibi çöpe attım birdaha da mecbur kalmadıkça alışveriş yapmadım