Dün 4 tane altinkilic kefir aldım, akşam baktım 4 ’ude bozuk çıktı , geçen hafta da kola aldık ve kola patladı ilk kez başımıza böyle bir sey geldi, canım çıktı evi temizlemekte her yer kola olmuştu, ondan önce aldığım süt zehir gibi çıkmıştı. Bu ürünlerin son kullanma tarihleri ileri neden bozuk çıkıyor patlıyor anlamiyirum, sürekli dile getiriyorum çalışanlara ilk kez duyduk diye gecistirici cevaplar veriyorlar, merkez dışında oturuyorum merkeze çok uzagim tek market burası o yüzden mecbur alıyorum ama inanın tiksindim artık , bunu başka nereye şikayet edebilirim , sizler nereden alışveriş yapıyorsunuz?