nurelem Sizin isminize gerek yok ama personellerden birebir şikayetciysen onların ismini verebilirsin gerekli uyarılar yapılıyor kişilere ben mağaza sorumluluğu yapıyordum geçen sene benimde çok personellerim şikayet ediliyordu bazı sebeplerden yazılı şekilde uyarı veriyordum müşteri şikayetlerine çok önem veriliyor her konuda şikayet edebilirsiniz