Merhaba anneler benim size bir sorum olcak konuyla alakalı değil ama acaba bir fikir çıkar mı diye düşündüm.
Oğlum banyo yaparken korkuyor kafasına su gelince 13 aylık oldu hala alışamadı suya Ne yaptıysak olmadı oyuna çevirdik oyuncak koyduk önüne oyunlar oynadık yok Kafasına su gelince acayip korkuyor ağlıyor Babasıyla beraber duşa girdi babasından gördü duş başlığıyla kafasına su gelince bişey olmadığını yok yine korkuyor değişmedi Yukarı baktırıyoruz ama kafasına su gelince kafasını geri çektiği için yüzüne yine su geliyor yine korkuyor Vücudunda bişey yok oynuyor suyla çıp çıp yapıyor Denize giriyor ama kafaya yüze su geldi mi vay halimize biraz uzun oldu ama kusura bakmayın sizce ne gibi yöntemler uygulamalıyım yada neden yapıyordur