Annesininprensesi55 babyandmom1 4 aylık kızım var 4-5 günde bir yıkarım havalar iyice soğuyunca hafta da bir olur
asell03 NarenciyeCicegi nasıl mı yapıyorum vantuzlu oturaklar varya oturtturuyorum bende giriyorum içeri zaten 3aylığındn beri beraber yıkanıyoruz meme reddinden bu yana küvette yıkanmayı sevmediği için ne bilim ben kızımla yıkanmayı seviyorum kendim üşeniyorum yoksa her gün yıkarım 2günde bir daha rahatlar oluyor benim içim artık 7aya yakın oldu bende yıkana biliyorum onunla cee ee oyunu oynayrak 😂
F-ergullll babyandmom1 6ay 19 günlük her akşam muhakak yıkıyorum hatta bazen günde 2 kez yıkadığım oluyor evin ısısını ayarlıyorum yazın ise hep suda oluyo günde 5-6 kez ve asla ıslak mendil kullanmıyorum altınıda yıkarım ne çekti bebem benden ah bir dili olsada konuşsa yavrum 😁
Nesrinisa Kızım yedi buçuk aylık 5 günde bir ya da haftada bir yıkıyorum yazın günlük yapıyorduk hatta çoğu zaman sabah akşam yıkadım ama havaların soğumasıyla hasta olmasından korkuyorum. Banyoya ısıtıcıyı açıyorum güzelce ısınıyor evi de aynı şekilde ısıtıyorum çok şükür hiç hasta etmedim inşallah böyle devam ederiz.
Mors_drenge45 Yazin her gun banyo yapiyor ama kis geldi malum hep hastalar ve hergun abisini almaya disari cikiyoruz, haftada bir gun yapiyor, zaten ondada korkuyor.
GBGE babyandmom1 doğduğundan beri 2-3 günde bir şuan ağır grip olduk hasta haftada 1 düşürdüm 2 aylık
Alaranaz babyandmom1 9 aylık kızım 2 günde bir kesin yaptırıyordum ama 2 haftadır burnu akıyor o yüzden 3 günde bir yapıyorum
Bircicekkiz babyandmom1 evimiz acayip soğuk doğalgazı çok açıyorum yinede ısınmıyo korkuyorum yıkarken valla hasta olcak diye haftada 2 kere yıkıyorum kış nasıl geçecek bilmiyorum ev ısınmıyo resmen
Tugceynr babyandmom1 8.5 aylık kızım gün aşırı yıkarım küçük ısıtıcı açıyorm banyoda banyodada giydiriyorz hemen rahatlıyor mis gibi uyuyor
Melikemlk babyandmom1 16 aylık sayılır hergün yıkarım. Hastaykende yıkarım ekstra ufo ile odasını ısıtıp.. hiç daha kötü olmadı daha rahat olduğunu hissediyorum burnu açılıyır vs duşta pişik hiç olmadı çok şükür..
Oflu_u babyandmom1 2 aylık olduk doğduğundan beri hergün yaptırıyorum elektrikli sobayı açıyorum odayıısıtıyorım önce öyle yıkıyorum.Doktorum demişti suyla çocuk daha hızlı büyürmüş 😊
Bebek-annesi 2minosprenses hasta da olsa yıkayın der doktorlar 2-3 günde bir 1 hafta çok uzun değil mi ya 🤷🏻♀️
Nescafe Bebek-annesi Evinin ısısı müsait değildir her gün banyo yaptırmaya . Absürt bir durum yok ortada çok soğuk havalarda hafta da bir yıkanabilir . 😉
Asyaaass Madem banyo konusu açılmışken bende bısey sormak istiyorum. Kızımı hala küvette yıkıyorum odada ne zaman kendimle yıkayabılırım cunku artık zor oluyor küvette de durması 6 ay 25 günlük şu anda cunku banyoyu ısıtsam yıkasam bısey olur mu 🍀
Kustuyu95 Asyaaass oğlum 14 aylık hala küvette yıkıyorum kendimle yikarsam kayar eder diye korkuyorum bazen eşimin kucağına verip onun kucağında yıkıyorum ama yalnizken en kurtarıcısı kendı küveti
Selin_C Asyaaass bence banyoda yıkayın sıcacık suyun altında banyo ısınır zaten banyo oturakları var ben kızım 5 aylıkken aldım çok rahat babyjemin ama farklı markalarda da mevcut çeşitler benim kurtarıcım oldu 😍
Ozlmylmz babyandmom1 vallahi canım yazın her gün hem sabah hem akşam yaptırıyordum ama şuan haftada 2 falan yani zaten rüzgardan nem kapıyı oğlum 14 aylık çok çabuk hastalanıyor korkuyorum
kubrakurtaksoy babyandmom1 bir gün durup diğer gün yıkıyorum. Arada 2-3 gün beklediğim de oluyor ama en fazl 3 gün bekliyorum sonra hemen banyo
Minesimsek12 babyandmom1 benmde bebgim 6,aylık bende haftada bir yaptırıyorum onların kokusunudan nolcak sanki termi kokuyolar terlerini yerim onlarn hasta olmasındansa haftada 1yeter