Adiyokkitabin babyandmom1 oglum 7 bucuk aylık bu zamana kadar hergün yaptırıyordum ama simdi haftada 1 yaptırıyorum son zamanlarda hırıltılı nefes aliyor. Babamizda hemşir süt bölümünde ordan enfeksiyon bulaşır diye korkudan iyice yaptiramiyorum
Cilekesh babyandmom1 11 aylık oğlum 2 Gun de bir banyo yaptırırım. Yazları Gun de yaptırıyorum. Banyo hem rahatlatıyor yani. Hasta olmazlar meraklanmayın. Kirli iken hastalanırlar.
Neslihan1903 babyandmom1 kuzum 8 aylık yaz kuş fark etmez her akşam 9 da yıkar masajını yapar pijamalarını giydirir yatırırım tabi bu banyolar Kısa süreli kendimle beraber yıkıyorum dizime oturtuyorum misss
Winner Kızım 1 yaşında. 2 günde bir yıkıyorum. Dışarı cıkacaksam yıkamıyorum. Havalar soğudu iyice. hasta olmasın diye uğraşıyorum valla. Aciller cocuk bebek doluymuş
Cigdemss 5 aylık bebeğim son 2 haftadır gün aşırı öncesinde her gün yıkadım. Evim klimalı bu yüzden zor oluyor. Kışın çok soğuk olmadığı sürece bu şekilde evden dışarı çıkmıyoruz pek.
hllglck babyandmom1 Instagramda “ birmuhendisbirpediatrist “ isminde olan Pınar Soydan hanım haftada bir yıkanmasını tavsiye ediyordu. Ben yazın günde 2-3 yıkıyordum o da sık yıkayınca saçın PH düştüğünü söylemişti. Doktora sormuştum evet hepimiz için geçerli bu demişti. Bende o günden beri saçlarını ve bütün vücut olarak haftada bir yıkarım. Diğer günler sadece vücut yıkıyorum aşırı terlediği için ☺️ Size de minik bir tavsiye🌸
Canancann hllglck 20 aylık oğlum bende haftada bir yıkıyorum öyle kirlenmiyoda mis gibi kokuyo hep ama yazın hergün yıkıyodum yada 2 günde bir bazen şampuan kullanmadan sadece suyla. Bende sık banyonun iyi olmayacağını düşünüyorum
Aalizzwell babyandmom1 16aylık hergün yıkıyorum doğduğundan beri yazın iki üç kez de yıkadığım oluyordu
[silindi] 14 aylık oğlumu YaZın sabah akşam yıkadım suyu seviyor. Doğduğundan beri de her akşam yıkayıp yatırıyorum. Uyku rutinimiz çünkü.
Mirimm babyandmom1 ben 3 4 gün de bir yapiyorum 4 aylık geçen ay usuttu öksürük burun tıkanıklığı vardı o yüzden banyo süresini uzattim