İngiltere’de yaşayan amcamın Türkiye’de bir ödemesi vardı. Ben yapayım diye bana giderken sterlin vermişti. Sterlini verirken 12 civarıydı, ya ne kadar yüksek filan diyordu. Neyse ödemesini yaptım, bugün aradım dedim amca artanı Türkiye’deki hesabına mı yatırayım. Hangi artanı diyor. 😂 Dedim kur 17 oldu bugün, 17’den bozdum. Haliyle para arttı. Ne 17.si, nasıl 17, 17 olur mu kızım yanlışın vardır diyor. Ah canım amcam. 😂 17 oldu, 20 de olur hiç şaşırmam. Benim bu ülkeye dair umudum, berbat giden ekonomiye bile berbat diyemeyen, takım tutar gibi adam tutanları görünce bitti. Şu saatten sonraki tek planım yurtdışına yerleşmektir. Kızımın geleceğini bu avellerin insafına bırakamam.