3_bebeli_ana 61arzu allah yardımcımız olsun diyecek başka hiç birsey yok canım gerçekten devir çok kötü oldu karnımızı doyursak yarabbi şükür diyeceğiz birikim yapmak kenara dursun…ne diyelim inşallah çocuklarımıza güzel bir gelecek bırakabiliriz