61arzu
Bana da öyle geliyor. Bir çok ürünü bulamayacağız gibi. Misal sıvı yağ. Şeker vs. Ülkede tarım bitti, üretim yok. Pancar, ayçiçek bile ithal olunca şeker, yağ nasıl olacak. Ki ithalat da durma noktasına gelecek bence. Çünkü dövizin durumu malum. Avro 15 olmuş. Şaka gibi. Acilen çiftçiyi desteklemek lazım. Çifçinin ürününü tarlada 1liraya alıp, 5 liraya satarlarsa çifti üretim yapmaz. Bu benim yorumum tabi.
Ayrıca stok yapacak para mı var yapalım. Sadece 2 teneke yağ alıp koydum kenara. 200 tane de bebek bezi. 120 TL den almıştım Allah’tan bezleri.