Ecemsu95 benimki de huzurlu gayet işte bende de o mantık var uyuması lazım büyümesi için uykuda salgılanıyor uyuma hormonu benim bebegim 2 saat aralıklarla yatıyor 3 saati uyanık mesela akşam 10 da yatıyor 12 de kalkıyor daha da uyumuyor meme ağzında sütü yutmuyor meme ağzında bekliyor sonra bogazına kaçıyor öksürüyor birde of ya dert valla 😔 sizin bebeğinizi de hıçkırık tutuyor mu birde ?