Balcicek1 aynen öyle bende sürekli ayağımda salliyordum doktora sordum sallarken gazı yokta bırakınca mi var diye bebekler sallanmayi anne kokusunu sevdiği için rahatlar ve uyur dedi fakat bıraktığında sıkışan gaz uyandırıyor malesef bence hiç durma biogaia yazdırsan bile özel bı damla 97 TL ye almıştım ben bide nurse harves aldım oda 80 TL özel damla bunlar çok şükür bebeğimde bende rahatız, ben doktora sormadan başladım bu damlaya doktora gaz sıkıntısı var dediğimde direk kullandığım damlanin adını soyled zaten