Balcicek1 3 buçuk aylığız ve yeni yeni uyuyor. Gündüz gece hep uyanıktı nasıl dayanıyor diyordum ısrarla beşiğine koydum yeni alıştık beşiğe arada yine huysuzlanıyor ama buna şükür diyorum kundak yapın emzirin uyur uyuyunca hemen yatağına koyun yatağına da alışsın şimdiden ben 3 buçuk ay uğraşmayla yeni alıştırdım