Zezz Elifhakan12 12 ay kadar adet gormezsek iyo beni cok ates basiyo belirli gunler menopozlu giboyim sizdede oluyormu
Eylemkayaaa07 Zezz ay ben bir an önce olmak istiyorum inşallah tez zamanda oluruz sürekli adet olmadım diye hamile kalma korkusu artıyor
Bedisayaz Minik-mucizemmmm ben de 2,5 aylıkken regl oldum oldukça yoğun şekilde geldi bakalım tekrarı olacak mı önümüzdeki ay
Toprak5102020 Minik-mucizemmmm merabalar benim bebeğimde 48 günlük gaz probleminiz oldumu yada ne yaptınız
s_enil_ay Benim dogumdan sonra 1 ay kanamam oldu. Sonra bitti. 40 im cikti simdi. Ama akintim cok fazla olmaya basladi. Bir de bel agrisi. Sanki regl olacakmisim gibi.
Minikcivcivim1 Haytemiz evet etkiledi canim yani sezeryan olduğumda sütüm çok vardı kanamam çoğalınca azaldi ama şuan yine çoğaldı bildiğim kadarıyla etkisi de oluyormuş zaten