FistikliLokumum Minik-mucizemmmm benim dogum sonrası 20 gün kanamam oldu sonrasında bebegim 4 bucuk aylıkken adet oldum bende hmeen beklemiyodum ama annem de 2 dogumda 40tan sonra adet görmeye baslamıs simdi oglum 5 bucuk aylık 2.adet ne zaman olcak bakalım bekliyorum :)
incitanesii Minik-mucizemmmm benimde kırkım çıktı bi kaç gün lekelenme gibi oldu 15 gün sonra bidaha 15 gğn sonra bidaha derken büdaha olmadı. Yani regl gibi olmadım benegim 3 buçuk aylık inşallah biraz olmamda rahat ederim 😄
Sevilaylaylayyy Minik-mucizemmmm 40ım çıktığı gün oldum sezeryanla doğum yaptım 2 hafta sonra tekrar oldum ama çok az oluyor artık
Dorukveannesii Minik-mucizemmmm ilk doğumda 39. Gün olmustum ikinci doğumu iki ay önce yaptım daha olmadım ama bundada doğum kanaması 50 gün sürdü
Yasoolin Minik-mucizemmmm 4 ay bitti bugün oldum ama bi değişik siyah bi kan sanki kurumuş kan gibi geliyor anlamadım normaldir herhalde ağrım sancım sancım da yok
Minik-mucizemmmm Yasoolin Bende de ağrı sızı yok ve koyu kahverengi canım.Boyle böyle sökecek diye düşünüyorum.
Zezz Elifhakan12 emiyormu bebek bende olmadim adet belirli gunler el ayaklarimi bedenimi ates basiyo ondan diye dusunuyorum