Merhaba arkadaşlar.Bebeğim 47 günlük ve ben adet oldum😳 Bana da sürpriz oldu bu kadar erken beklemiyordum.Hep geç olunur diye duymuş aklıma öyle yer etmişti.Sonra araştırdım ki kişiden kişiye değisebiliyormuş.Sizler doğumdan sonra ilk ne zaman adet oldunuz?