Melsbahar adanalicocuk-0121 can bbde oleydim hic adet olmadan hamile kalmışım tabi benimkiler mucize olduğu için çok sewndiktest yap istersen benm teste hemn cikti ultrason 1 ayi buldu çıkması ufakti die nasipte varsa yapcak bsey yok
Metehan123 Valla benim de gunum sasmazdi saatine kadar hapla korunmaya baslamistim falan adet olmadim 2 3 gun derken 2 ay olmadim dusunun duzensizlikler olabiliyo ustelik benim bebegim 7.5 aylik
Enfal53 adanalicocuk-0121 az önce aynı postu açtım benimde üç buçuk aylık ve bende şüpheleniyorum napicam bilmiyorum sezeryanda benimki
Muhasebeciana adanalicocuk-0121 dogum sonrasi adet duzensizlikleri ilk 1 yil cok normal horminlar degisiyor sonucta. Ben ilk 4.5 ay hic olmadim sonra 2 kez 2 ay arayla oldum mesela daha sonra her ay olmaya basladim ama 1 hafta ya onden ya arkadan olmaya basladim kendinizden eminseniz korkmayin gidin bi test alin emin degilseniz
Muhasebeciana Muhyuf bence oyle birsey yok ben hemen oldum adet bu bunye meselesj kesinlikle illa asi yapar diye bi kaide yok
Muhasebeciana adanalicocuk-0121 iyi bari sevindim adiniza ama telas yapmayin kendinizden emin oldugunuz surece canim normal 1 yil hic olmayan bile var. Ama adet olmuyorum diyede hamile kalmam diye birsey yumurtaliklar calisiyor dikkat etmekte fayda var
Muhasebeciana Muhyuf anladim canim ama yok herkeste oyle birsey yapmiyor etrafimda cok kisi asi oldu hatta olmayan yok gibi birsey ama kimseden boyle bir sorun duymadim bekar kiz arkadaslarimda dahil buna
Cgdmltr93 adanalicocuk-0121 madem öyle neden korunmuyorsunuz? Korunmasız ilişkiye giriyorsunuz sonra ah vah..
adanalicocuk-0121 Cgdmltr93 bilerek olmadı ama hap vermedi doktor spiral için de ben geç kaldım ama hasta olym hemen gdcm