adanalicocuk-0121 Cgdmltr93 bilerek olmadı ama hap vermedi doktor spiral için de ben geç kaldım ama hasta olym hemen gdcm
Elifffinnn10 adanalicocuk-0121 gülüm cok zor olacaksa niye korunmasız iliskiye girdin. Sen hamile kalmayı göze almışsın zaten
seerenad adanalicocuk-0121 Sakin ol 4 gün geçti diye gebelik olcak diye bişey yok benim de her ay günü gününe olurdu geçen ay 10 gün gecikti
Muhasebeciana Muhyuf anladim canim ama yok herkeste oyle birsey yapmiyor etrafimda cok kisi asi oldu hatta olmayan yok gibi birsey ama kimseden boyle bir sorun duymadim bekar kiz arkadaslarimda dahil buna
Aslmra80 adanalicocuk-0121 günü gününe olan hiç günüm geçmeyen benim kızımda sonra bile duzenliydi bir diş gebelik geçirdim ondan sonra çok kötü oldu sürekli gecikiyor