Srnd Sule18 valla geçmiyor doğru söylemel gerek 😂 sabah saat 4 te uyandı 7 de yattı ağlıyor ıkınıyor yapınca rahatlayıp yatıyor ama tabii bir tık daha iyi ayaklar hareketlenince sabahları 1 kere rahatça yapıyor
yazinannesi21 Bebeğim 3,5 aylık ben de bitecek diye bekliyordum ama tavan yaptı malesef. Hiç ümidim kalmadı
Aryemus_3 Sule18 acayip kötüydü oğlum kullanmadığımız damla gitmediğimiz Dr kalmadı 3 ay bitti gazda bitti ama yeni yeni şeyler başlıyor annelik zor mesele