Kızlar merhaba 2 ay 28 günlük bi oğlum var 20 Günlükken başladı gaz şikayetlerimiz ama hergun mızmız kucak istıyor ağlıyor sürekli sorum şu gerçekten 3 ayda gaz gecıyor mu 3 ayın kaçıncı evresinde gecıyor kızım kolikti 2 aylıkken bitmişti gazı oğlumda mahvoldum doğduğundan beri tek bakıyorum bana yol gösterin bu arada gaz ilaçlarımın hepsini kullandım sıfır faydası oldu bu ne zaman geçecek ☺️