baloglum_e Benim oglumun da kulakları sürekli soğuk elleri ensesi falan sıcak ama kulakları soğuk oluyor hep
Deletedmom_7 baloglum_e Demekki normal durum soğuk olması ev ortamından da olabilir bence bana öyle geliyor
canselcalgn Benimde bebeğimin de aynı kulakları ve yüzü ara ara soğuk oluyo bende sırtına ve ensesine bakiyorum acaba soğuk mu diye. Ordan anlaşılıyor üşüyüp üşümedigi diyolar
Deletedmom_7 canselcalgn evet doğruymuş enseyle sırtına bakmak ev öyle sıcakki hayatımda ilk defa ben çorapsız atletsiz geziyorum üşümesi imkansız diyorum ama tedirginim hep🤷🏻♀️
Deletedmom_7 canselcalgn doğru diyorsunuz bu kadar sıcağa alıştırmak iyi de değil bide ben ona külotlu çorap ve hep penye yelek giydiriyorum evim 4+1 ısınmaz diye düşünerek öyle yaptım🤷🏻♀️🥺
Deletedmom_7 canselcalgn ben ki atletsiz çorapsız gezmezdim işte ana hiç giymiyorum kısıcam artık sizin ki gibi ayara getiricem
Deletedmom_7 canselcalgn hiç iyi değil onlar küçük onları tıkayabilir de hem bana da bazen öyle geliyo
Deletedmom_7 canselcalgn evet devit-3 kullanıyorum bide ferrrum kullanıyorum probiyotikte kullanıyorum