AliKuzey12 bebeğimin ilk başlarda öksürük ve burun tıkanıklığı vardı doktorların ihmarkarlıktan ilerledi bana göre evde elimde kalıyordu nefessiz kaldı 2 defa Bronşiolitle rsv virüsü pozitif çıktı kendi nefes alamıyordu solunum makinasına bağlıydı en ağır solunum sıkıntısı çeken hastalara takılanmış üzerinde pandemi yazıyordu yoğumbakımı doluydu ama yoğumbakımı odaya taşıdılar 4 tane makina takılıydı bebeğimde çocuğumun bi ara dili mordu tedavisi bi ara kötüye gidiyordu akciğer röntgeni kötüye çıkmıştı bi anda iyileşmeye yavaş yavaş başladı şimdilerde evdeyiz Allaha şükür sabah akşam hava veriyorum haftaya kontrole gidicez
Allahım evladımı bana bağışladı🤲🏻