Deletedmom_7 canselcalgn yok bi sorun yaşamadım ama önceden kullandığım gaz ilacı vardı benim kabız olmuştu diye
Deletedmom_7 Nazliprensesinannesi doğru diyorsunuz ama şapkayı ben takıyorum 10 dk sonra şapka yok oluyo🥺nasıl takıcam ki😑
Deletedmom_7 Rodin124 ensesinle göğüs kısmı sıcak öyle dediler bana da sıcaksa üşümüyodur soğuksa üşüyordur diye 🤦🏻♀️🥴🤷🏻♀️
Rodin124 Deletedmom_7 anladim birde bebeklerin damarları daha açılmamış mesela ayaklar la eller farklıdır ondan da olabilir
Deletedmom_7 canselcalgn sab simplexdi adı ama doktor pek önermedi bilginiz olsun bunu bana bebek yoğum bakım hemşiresi arkadaşım önerdi diye kullanmıştım kullanırken aslında faydasını gördüm
Badeninannesi60 Deletedmom_7 Rabbim şifa versin şifa bekleyen tüm yavrularımıza allahım kimseyi evladıyla sınamasın🙏
Deletedmom_7 Nazliprensesinannesi geçen gün müslün bez örttüm uykusunda ağlayarak kalktı elinle itmeye çalıştı onu takarsam uyanır gibime geliyor
Deletedmom_7 Nazliprensesinannesi dediğini yapıcam uyumadan önce takıcam doğru diyorsunuz kaşındırmış olabilir