ElSa2811 uygun sıcaklıkta yıkayın tabi ki kim bilir ne kadar rahatsız oluyordur bu durumdan. Siz 2 hafta yikanmazsaniz rahat edebilir misiniz öyle düşünün bebeginizi sık sık yıkayın lütfen gerekirse yikadiginiz zamanlarda kombiyi birazcık açın ya da elektrikliyle ısıtın. 22 23 derecede çocuklar rüzgar vs almadığı sürece sıkı sıkı giydirip şapka takarsaniz hasta olmazlar