ElSa2811 Bebeğimin öksürüğü var ama 2 haftadır falan yıkamıyorum içime de sinmiyor acaba yıkasam mı evimiz doğalgazlı
ElSa2811 Sinemisssss ben yıkamak istiyorum annem ve eşim zaten hasta şimdi yıkama bekle diyip duruyor ama öksürüğü de geçmiyor daha ne kadar bekliycem bilmiyorum
Sinemisssss ElSa2811 çok uzun süre bu yahu önlemlerini alıp yıka cocuğun vücudu bir rahatlasın eşin annen 2 hafta yıkanmasa nasıl hisseder bebek ama bir insan cnm benim hem emin ol öksürüğü bile iyi gelir
2205 ElSa2811 yıkamak dediğin 5 dakika zaten evi sıcak tut sonra da yelek giydir bir şey olmaz. Çocuk kirden hasta olacak.
haziranin25i ElSa2811 gün aşırı yıkıyorum kafasını yıkamasam bile vücudu muhakkak.. Çok geçmiş olsun kuzum. Kimseyi dinleme al kucağına gir duşun altına ooohhh miisss 🧖
Cennet24 ElSa2811 yıkayın tabi vücudu rahatlar duş hasta etmez vücut ısısı yükselir insan duş alamadimi dah açık üşüyor güzelce giydirirsiniz uyur
Pamuk22 ElSa2811 bnim kızımın da hırıltısı war öksürüyo arada 2 ay aşısı oldu üç gün banyo yok dediler zor durdum bugun mis gbi yıkadım çocuklar rahatlıyo banyo edince
Elifkskl Pamuk22 canm konu ile alakasız ama bizim de yarın 2 ay aşısı var ateş yaptı mı sizde kaç tane aşı oldu
cikolatahurma Pamuk22 Aşı sonrası bebeğinizde ne gibi etkiler görüldü bugün bizde olduk yavrum çok ağladı iğneden dolayı
hunilimomm ElSa2811 ne kadarlık bilmiyorum ama benim kızım da hastaydı ben banyoyu suyu baya açtım içerisi buhar oldu baya kızımı 2 dk yıkadım hem rahatladı hemde buhar olmuş oldu iyi geldi
Eysar ElSa2811 benim.bebegimde öksürüğü var bugün yıkadım dayanamadım misler gibi oldu duş belki iyi gelir oda sıcacık oldu orda yıkadım hemencik
Mormenekse25 ElSa2811 Cnm benim bebeğimde öyleydi hatta öksürükten yatiracaklardi içeriyi sıcak tuttum üç gün geçti yıkadım daha çok rahatladı seninde iki hafta geçmiş rahasizda olur şimdi ama tercih senin tabiki eşin ve annen istemiyorsa diyecek birşey yok
ElSa2811 Mormenekse25 ben çok yıkamak istiyorumda onlarda öyle diyince zarar olur diye korkuyorum ama yıkamaya karar verdim
ElSa2811 Alpbeybi bende öyle normalde ama öksürüğü olunca tecrübesi olanlara sordum yıkama diyince tedirgin oldum 😕 teşekkürler 🌺