Annis-ogul ElSa2811 2 haftadır neden yikamiyorsunuz özel değilse. Cocuk bu suyla büyüyecek vücudu rahatlicak. En az haftada iki kere yıkarım kışın. Yazik cocuga ya
nursocum ElSa2811 Benim oğlumda öksürüyor ama yıkıyorum banyoyu ısıtıyorum önce sonra suyu acıyorum bi 5 dk yıkayınca daha iyi oluyor
2205 ElSa2811 yıkamak dediğin 5 dakika zaten evi sıcak tut sonra da yelek giydir bir şey olmaz. Çocuk kirden hasta olacak.