BrcnBlgn aynı şeyi yaşadık. Benim bebeğimde ocak ayında doğdu. 5. Gün sarılık oldu.18,5 değerle hastaneye yattı. Ama korkulacak bir durum değil. Sen sık sık bebeğini emzir. Ve doktorunuzla irtibat halinde ol. Bebeğin ilk 15 günü kritik demişti doktorumuz.bu zaman diliminde sarılık değeri önemliymiş.çünkü bebeğin beyin zarı tam oluşmadığı için zararlı olabiliyormuş. Sonrasında sıkıntı olmaz. Sarılığın tamamen geçmesi 40 günü bulabiliyor.korkmayın