@BrcnBlgn Canım biz de yaşadık. Tedaviden sonra 8e düşmüştü, birkaç gün sonra tekrar 12ye çıkmıştı, doktor normal demişti. 10 günden sonra sarılık önemsizleşir hatta ilk 1 hafta kritik demişti. Biz de yüksek çıkınca korkmuştuk çünkü. Bol bol besle sadece ama korkma bir hafta geçti mi tehlikesi geçermiş sarılığın. Bizimki uzadı mesela ama görüntüde sarı olmasından başka hiçbir etkisi yoktu. 3 ay olmadan tamamen atlattı kilo aldıkça.