BrcnBlgn Kizlar araniza yeni katildim 28 mayista doum yaptim 6 gunluk bebeim var ilk cocugum fakat ilk 2gun sutum gelmemis bende bilmiodum cocuk ac kalmis 2gun boyunca surekli agliodu etrafimda buyuklerim olmasina ragmen kimsse anlamadi dolayisiyla sariliga yakalandik 18 e cikmis hastaneye yatirdilar yogunbakimda işin tedavisi gorduk dun ciktik 10.5 dusmustu fakat bugun kontrolde 11.5 cikti 2gun sonra yine kontrole cagirdilar dusmesi gerekmiomu neden yukseliyor yada dusermi cok korkuyorum yardimci olun nolur suan sutum hafif hafif gelio sagma makinasyla arttriorum arti olarak mamaya basladik
maviceselcan BrcnBlgn geçmiş olsun canım. Merak etme çok yükselmemiş. Zaten gün geçtikçe sarılık değer eğrisi yükseliyor. O yüzden sarılığı yükselmiş gibi düşünme. Benim kızım da öyle olmuştu. Her gün kontrol ettir değeri. Aç kalmasın. Gerekirse geçene kadar mama takviyesi yap. Benim doktorum öyle demişti. İnşallah biran önce iyileşir kuzun.
cankuzularim BrcnBlgn 2 saatte bir emzirin ve beyaz ışığın altında yatırın karanlıkta yatırmayın odanın perdesini çekin ışık açık uyusun
esmaaltintas BrcnBlgn canım korkma benim de çocuğums sarılık oldu 20lere çıktı ışın aldık saatte 1 bir mama ver bir sütğnden ver 1 hafta devam et düzeliyo merak etme
Enruli BrcnBlgn aynı durumu yaşadım doktorumuz yatış yaptırmıycam şimdi eve git çıktığı kadar sütünü sağ üstünü suyla tamamla mamayı onunla yap ve her 2 saatte bir uyandır 30 cc ver dedi aynen yaptık ertesi gün bi gittik 17 olan sarılık düşmüş böyle bir hafta devam ettik sorunsuz yatış yapmadan atlattık
Mldclk Aç bırakmamaya çalış sık sık uyandırıp emzir gerekirse mama takviyesine devam et ama bu arada hem emzir hem makina ile sağmaya devam et,bol su iç sütün de gelir inşallah 🤲🏻🌸
BrcnBlgn Mldclk Insallah ya Allah razi olsun yapiorum 2 saatte bi uyandiriorum sarilikta cok uyutuo sanirim
BrcnBlgn maviceselcan Allah razi olsun hastanede dustukten sonra tekrar yukselmesi normalmiki dusermi cok kotu oldumya toparlanamadim hic zombi gibi dolaniyorum
maviceselcan BrcnBlgn bol bol emzirin. Arkasından mama verin. Atlatır Allah’ın izniyle. İdrarıyla atıyor sarılığı.
Sevdanut BrcnBlgn mutlaka mama kullanın.idrarı ile attıyorlar hem kilomolarakta toparlar . Sıkmayın çanınızı dua edin . Doktorlar 2 saatte bir emzir desede Maximum 1saati geçme ben 20dk ara ile emziriyordum geçti şükür 🤲 2ay 19günlüğüz 🌸
AyseAlyamm BrcnBlgn canım saat başı emzir aynısı benim başıma geldi basimdakiler kızımın sarılık olduğunu anlamadı 20 olmuş sarılığı benim sütüm gelmişti ama bebeğim emmek istemiyordu bana acikinca uyanır o elleme uyusun diye diye o hale getirdiler 20den 10 düşürdüler tekrar kontrole gittik yine 13 olmuş tekrar yatiracaklardi iyice besle yatirmayalim dediler bı daha gittiğimde doktor tahlil bile yapmadı iyi dedi . Dediğim gibi saat başı emzir ten tene temas yap çıkar milleti odadan soyun kendin bebeğini de sadece beziyle bırak yatır gogusune havalar güzel hem usuyecek diye korkma onu sevdikçe de gelir sütün suyunu koy baş ucuna siseyle emzirirken bile iç . Sütü çoğaltan su ve emzirme canım.
BrcnBlgn AyseAlyamm Gercektenmi sizindemi oyle yukselmisti insallahya cok korkuyorummm cocuk mahvoldu jeryeri delik desik oldu
Nurtupu BrcnBlgn benimkide yoğunbakımda yattı 3 gün. Doktor çıktıktan sonra 1-2 derece yükselebilir korkma sonra düşecek tekrar sen bol bol beslemeye bak demişti. Ama o yoğunbakımda ne gözyaşı döktüm Allah bilir
BrcnBlgn Nurtupu Aynen bende oyle aglamaktan helak oldum hercekten 1 2 derece yukselebilir dedimi ciktiktan sonra
Miro BrcnBlgn canm hem emzir hemde sütünü sağ cay kaşığı ile besle ben suan aynısını yapıyorum uyanmayinca sağıyorum cay kaşığı ile besliyorum
BrcnBlgn Miro Biberonla besle dediler biberonla mamasini veriyorum cay kasigiyla zor oluyor hemde bebek durmuyor.yogun bakimdada biberonla beslediler ya aynen devam dediler
hellomom Besleme önemli. Yazmışlar zaten. Bir de güneş ışığına çıkarın. Benim kızım şubatta doğdu evin içinde camın kenarına koyuyordum güneş alsın diye. Bu ayda direk güneşe çıkarabilirsiniz siz. 5 dk dursa yeter.
Smye hellomom bebekler 5 aylık olana kadar d vitamini sentezleyemezler bebek cildi gelişmediği için güneş görmemesi gerekir sevgiler
Smye hellomom bebekler 5 aylık olana kadar d vitamini sentezleyemezler bebek cildi gelişmediği için güneş görmemesi gerekir sevgiler
Smye BrcnBlgn canım 2.5 ay falan sürdü bizimki icin rahat olsun sık emzir yeter 3 kilo ve üzeri bebeklerin sarılık olmama ihtimali çok düsük çünkü karaciğer anne karnında işlev yapmıyor doğduktan sonrada işlev kazanması biraz uzun sürüyor troid ve kan uyuşmazlığı için kan testi yaptırdıysan gerisi için endişelenme fototerapide hemen düşer sabah çıktın öğlen bi miktar hızlıca yukselir çok normal saglıkcıyım bu arada
hellomom Smye allah alah, bize doktorumuz güneşe çıkarın demişti. Ayrıca kızım 4 aylık, kuzenim çocuk dermatoloğu o da mineral filtreli güneş kremini sürdükten sonra güneşe çıkmasında bir sakınca görmedi🧐
BMA BrcnBlgn canim uyanmasini bekleme kendin uyandir brnim oglumda isik tedavisi vs gördü çıktık hastaneden eve gelince geceleri bile 1.5 saatte bir kalkip sütümü sağıp zorla verdim cok şükür simdi iyi dikkat et sütünün geldigini anlarsin aslinda şişer acır dolunca o emdikcr
BrcnBlgn BMA Iste acimio gogsum sismioda arttiginida hssetmiorum hic zatn tutunca falan sknca bsi gelmio zorlainca bi damla anca