Kızlar bizim doktorumuz sutun gayet yeterli kilo alimi cok guzel diyo oyuzden mama takviyesi verdirmiyo ben doymadigi icin gecmiyo diyorum ama anne sutunden yeterli besinleri mi alamiyo acaba bizimde sariligimiz gecmedi 19 gun oldu bebegimizde hala devam ediyor 1 satte 1 mutlaka kaldirip emsirmeye calisiyorum aile hekimimiz belden asagiya inerse sarilikten bahsedilir bu suan gecicu bisey dedi fakat goz aklari felan sari bacaklarinda yok yüzünde ve gogsunde var bayramdan sonra kontrilumuz var insallah yatis vermezler