Normalde kilo boy postlarini sevmem yorumda yapmam ama endisenizi anlıyorum aynısını bende yaşamıştım ama benim kızım mamayla besleniyordu ve kilosu fazla diye doktorlarda söylüyordu hatta öyle bi karnı vardı ki karın ultrasonuda çekilmişti ama sizin doktorunuz normal demiş ve anne sütü alıyor anne sütü alınca kilosu fazla olsada sıkıntı değil endise etmenize gerek yok yapisida kiloya müsaittir