Gelincik ay bu lafları hangı zıhnıyetle söylüyolar ben deli oluyorum 6 aylık çocuk yenı dogmuş bebekle ne âlakası var nekadar zayıf olursa olsun bu lafları eden sırf gıcıklıgına anneyı üzmek için söylüyolar bosver canım sıkma canını...benım kızımda 2 aylık 6 kılo gecen emzırmek için kucagıma aldım gögsümü açtım ablamda karsımda daha sütün tam inmemiş heralde dıyor dıyer ablamda sütü olmasa bu cocuk nası 6 kılo olacak dedı bende çok şükür sütüm var dedım