Oykumnazpak normal bence benimki de 3 aylıkken 8 kilo 80 Gr dış 68 cm de boyu. Bence normal ama doktor bayabi kızdı cokmu emzriyosun diye aciktikca emiyo dedim en az 3 saatte emzir falan dedi reflü ilacı verdi e benim çocuğumda reflü yok niye kullanıyim ki dedim kullanmayı bıraktım şuan 3 ay 21 günlüğuz bakalım ne diyecek bidaha ki gidişte 😁