Ejderhahavva Oykumnazpak masallah zaten masallah iyi bir kiloda doğmuş normaldir sürünmeye başladığı zaman hareketlendigi zaman kiloları azalıyor sağlıklı günler dilerim
Oykumnazpak Asyadeniz evet bende o yüzden bi sorun oldugunu düşünüyorum doktor evet bişey yok dedi ama bi tahlil yapmadı troidten süpheleniyorum ben bir arkdas da yazmıs zaten bakalm bayramdan sonra bi tahlil isticem
reinamm Oykumnazpak ee bunu buraya yzınca ne geçti elinize?? Bebeği prematüre doğup 5 aylık 4.5 kilo olanlar var. Sırf övünmek için yazmıyosanız bende bişi bilmiyorum. vala bıktık sizin gibi tiplerden
Oykumnazpak reinamm hanfendi neden kilolu bebekleri övünülcek bişey gibi görddüğünüze anlam veremiyorum yasıtlarına göre zayıf ve küçük olmak bi hastalık belirtisi olabilirse kilolu olmak da buna dahildir unutmayın her kilolu bebek saglıklı yada her zayıf bebek hasta değildir ben buraya benm gibi annelerin varsa tecrubelerinden bilgilerinden yararlanmak için yazdım ki benm için faydalı oldu da bayramdan sonra kan tahlilleri yaptırıcam ama yorum sizin tabi herkes nasıl anlamak isterse özgür beni anlayan anneler sağolsunlar övünmek için yazmadıgımı biliyorlar
Oykumnazpak Minikprensannesi evet haklısınız bende biyerde okumustum bayramdan sonra hemen tahlillerini yaptırıcam çok tesekkürler
Minikprensannesi Oykumnazpak 3 aylıkken 10 kıloymuşum ben annem taşımakda zorlanıyormuş artık herkes sütün yarıyo güZel beslıyon falan demişler sonradan ne olduysa doktora götürmüş troıdlerım çalışmıyormuş hap kullanmam gerekiyormuş şimdi 24 yaşındayım hala kullanıyorum kullanmadıgımda hemen cıkıyo oglum dogunca hemen troıdlerıne baktırdım bişey varmi diye ihmal etmeyın bence
reinamm Oykumnazpak doktorunuz bi sorun yok demesine rağmen bunu yazıyorsanız kusura bakmayın da gayette hava atmak için yazıyorsunuz
Oykumnazpak reinamm evet seni de rahatlatıyım hava atmak için yazdım övün diye yazdım tatmin oldun mu ? Bence burayı eleştiri platformu olarak kullancagına insanlara yararlı olmak için yada sende merak ettiğin konular hakkında bilgi almak için kullan. Ama belli ki sende saga sola eleştiri yaparak mutlu olanlardansın yazık vallahi size kötü kalpliler..
Oozzee Belli ki uzun boylu insanlarsanız, yavrunuz da uzun boylu olmuş doğal olarak. Aslında bebeğiniz kilolu değil, boyuna göre kilosu gayet de normal çünkü kilolu değil iri bi bebeğiniz var. Zaten doktor da normal demiş, anormal bi şey yok yani bunda.
Duruduygu Oykumnazpak normal üzeri doktor nasıl normal diyor anlamadım maşallah ama anne sütü oldugu için problem olmaz bebeginiz açısından emeklemeye başlayınca verir zaten
Oykumnazpak green yahu sen durup durup niye bana yazıyosun acaba tamam anladık senin düşünceni hergün yazarak kendini tatmin ediyosan et tabi belli ki böyle seylerle mutlu oluyosun o kafan beni anlamaya yetmiyo belli ki anlayan anladı sen ve senin gibiler istediğini yazabilir ama taktir ediyorum hergün ısrarla bana aynı şeyleri söylemeni vallahi tebrikler hiç de sıkılmıyosun. Tamam diyorum övünülmek için yazdım hava atmak için yazdım daha ne yazıyım senin tatmin olup rahatlaman için söyle de bi rahatlatıyım seni 😁