Oozzee Tazeanneg 2 tane oğlum var, şu 3 senede benim gözlemlediğim; kesinlikle kız çocukları çok sakin ve uyumlu, oğlanlar canavar gibi😅
sevdam4721 Tazeanneg bn çok usluymuşum hep uyuyormuşum eşim çok ağlarmış kayınvalidem der hep kızım da ona cekmış herseyıyle
cocomelon33 Tazeanneg çevremde yok eskiler hep öyle diyor valla sabaha kadar uyurdunuz gündüz de kendi kendinize oyalanırdınız ,seninki gibi çocuğumuz olsa tarlada bahçede çalışamazdık diyorlar😁
Tazeanneg cocomelon33 ah bu eskiler 😂 ananem gecen bana kızım sen yemek yiyor musun bununla diyor yok dedim günde tek öğün besleniyorum 😂
Tazeanneg Hellobacilar neler duyacağım daha 😅 neyse şanslısın canım o zaman her bebegin öyle uslu olsun
Tazeanneg Hygge maşallah biz daha 4 ayligiz sizin gibi büyüdüğümüzde bakalim nasıl olacak 😊 bi de dediğin gibi deneyim bakalım 😅
Tazeanneg nurelem bende bu niye sürekli ağlıyor huysuz diye doktora götürdüm meğer bizim ki huy muş 😂😂
nurelem Tazeanneg ☺️☺️ bizimki de hiç durmaz susmaz kendi kendine oynamaz uyumaz ve daha fazlası inanır mısın 2. Çocuğa tövbe ettim ☺️
Tazeanneg Tekdislicanavarim dağ sağlam demek ki kar baya kuvvetli çünkü 🤦♀️ çok özeniyorum öyle uyuyan yada gittiği yerde rahat eden annelere
Tekdislicanavarim Tazeanneg ah ah bende cok özeniyorum ama malesef ne evde nede baska bir yerde rahat degilim
Tazeanneg Splash-Splash-Love kaç aylıksınız siz anlamı sakin olan şeyler koyun isim olarak bide öyle deneyin 😂
Srhtzlyh Tazeanneg birde hamilelikte etkiler derler ben çok sakin rahat bir hamilelik geçirmiştim. Stres olacağım durumlar olmadı hiç😌
Tazeanneg E-annesi bilmiyorum ama kız cocukla erkek çocuk çok farklı oluyor sanırım ya kızlar daha sakin hani.. Yaa peşinde koşarken zayıfladıniz mi peki yüzümüz başka yerden gülsün bari 😅
E-annesi Tazeanneg zayıflamam mı 82 ile Doğum yaptım şimdi 58 kiloyum 54 ile evlendim zaten 3. Senemdeyim evlilikte 54 düscem bu gidişle 😂😂