Tazeanneg benim kaynanam da aynı şeyleri söylüyor, iki oğlu var koltuktan kalkmazlarmış biblo gibi büyümüşler ama şimdikiler öyle değil 🤷🏻♀️ benim oğlan doğduğu gün “babasına çekerse çok uslu olur” dedi. o sırada oğlumun götü başı ayrı oynuyo bacaklar havada halay çekiyo 🤣 dedim “anne bunda öyle bi hal var mı baksana şuna” (biraz da erken doğdu zıpır 🙃)
Aradan zaman geçtikçe anladı diyo ki “bu çok hareketliymişş çok fena” 🤣
Ama tabii ki oğlum çok şükür bana çok çektirmedi, hareketliliği ve iştahsızlığı dışında 🥲