Zeytinimbenim Canım çok geçmiş olsun. Benim babam akciğer kanserine yakalandı. 4.evreydi üstelik.hemen kemoya başlandı, ışına başlandı, iyi beslendi vitamin serumları aldı, mamalar içti.üstelik küçük hücreli olduğu için ameliyat şansımız bile yoktu. Sonra birgün Pet sonuçlarını almaya gittik bakalım gerileme var mı, diye. Allahın işi işte doktor bile çok şaşırdı fazlaca gerilemiş. Ve Kanseri yendi babam. Nasıl sevindik, düğün gibi eğlenmiştik. ama ne yazık ki, beynine pıhtı atması sonucu vefat etti.Yani yaşayacak ömrü varsa yaşar. RABBİM bilir herşeyi. Hiç umutsuzluğa kapılma 🙏