Deletedmom_36 babamın hastalığını bilmiyorduk avicenna hastanesine bir ay boyunca gittik geldik özel sözde. Babama kanında enfeksiyon var deyip sürekli ilaç yazıp gönderdiler. Tahliller, tomografiler falan bir de çok pahalı bir hastane. Bir iğne bile 260 lira. Oraya 14 bin gitti ve hastalığı anlayamadılar. Oradaki doktor bizi aşıyor bu iş, siz araştırmaya gidin dedi. Ama bu süreçte babam çok kötüydü. O gün çam sakuraya gittik ve gittiğimiz gün 2 ameliyat geçirdi babam. Ölmek üzereymiş enfeksiyonu bini geçmiş. Yani özel istemiyorum aslında işini iyi bilen bir doktor kafi