Zeytinimbenim ah canım benim postu baştan sona okudum. Gözlerim doldu. Benimde babam 2018 de pankreas kanserinden Vefat etti. 4 evre ilk ogrendigimizde kemiğine sicramisti daha sonra da butun organlarına. Bizde söylememistk doktora çok yalvardık söylemesin diye söylemedi. 1 evre demistik. Moralini yüksek tutsun diye ama olmadı. İnşallah baban hemen atlatır. Dedem şuan kolon kanseri 4. Evre yaşıda baya var ameliyat oldu şuan iyi gibi ama tedavi görme şansı yok maalesef gittiği yere kadar