Kahraman4545 alışınca bıraktırmak zor oluyor biz bırakamadık henüz , alıştırıp gidince kimse arkasına bakmıyor olan yine biz gibi garibanlara oluyor 😌 başta benim ‘’ Kayınvalidem ‘’ kızım küçükken 1 haftalığına yardıma gel dedim işimi kolaylaştıracağına daha da zorlaştıdı